.

Recenzie

Divadlo DPM

19. listopadu 2015 v 0:44 | Linduška
Nedávno (ehm v pondelok) sme sa s Rigulou rozhodli rozšíriť naše kultúrne povedomie tak sme zašli do divadla. Nešli sme do SND-čka, Novej/Malej Scény ako by niektorý mohli očakávať, ale vybrali sme si malú a vcelku aj mladú divadelnú spoločnosť Divadlo DPM. Naše rozhodnutie rázne ovplynilo nie len to, že jedného z členov poznáme (bohužial len z videnie), ale aj to, že hlavnou témou inscenácie sú otázky súčasnej generácie, ich názory, myšlienky, pocity, problémy a radosti (aby ste si nemysleli, že sme deprimovaní a zatrpknutí).
Divadlo DPM stvorili čerství absolventi VŠMU, ktorí si nechceli pripustiť, že by po skončení mali spolu prestať hrávať. Keďže ich to bavilo a nemienili sa toho vzdať vytvorili DPM a ich prvú insecenáciu Semtember2015. Premiéru mala 10.9.2015 a posledný krát v tomto roku ich môžete uvidieť 6.12. o 19:00 vo V-klube (v cene lístka je aj varené víno, tak vás tam očakávam).

Recenzia? Eh.. Recenzia na chlapa, tak je to!

18. listopadu 2015 v 22:31 | Lauča

Tákže.. Moje najdrahšie spolubloggerky boli za to, že mám toto vážne zverejniť a rozhodne som teda nebola proti, keďže tento chlap je tá najsexy vec chodiaca po zemeguli. Pre mňa, teda. Môj chlap, aj keď teda nevie že existujem, ale čo už, vzťah vždy musí začať aspoň z jednej strany. Nejedná sa o životopis, proste v skratke dôvody, prečo naveky ostanem nezadaná!

Spectre: triezvy pohľad netriezveho jedinca

16. listopadu 2015 v 20:36 | Lauča

Určite ste už viac menej všetci, ktorí máte radi filmy a ako tak sa zaujímate aj o iný žáner ako presladené porno pikačoviny typu 50 shades of grey, všimli, že nedávno bolo do sveta kín vypustené dvadsiateštvrté pokračovanie Bonda. Jamesa Bonda. Ženského lámača sŕdc, profesionálneho špeci agenta s povolením zabíjať a idiota, ktorý si zakaždým rozmláti auto skôr, než sa ukáže hlavná zápletka filmu (niežeby Skyfall nejakú poriadnu zápletku malo, že.)
(SPOILERS)